Midea klaidų kodai Atsisiųsti | Daikin klaidų kodai Atsisiųsti | Kaip patikrinti klaidų kodus Daikin Atsisiųsti |
Serviso kontaktai : +370 (697) 59109; +370 (686) 07195 dalys@airwave.lt; servisas@airwave.lt
UAB „Airwave Lietuva“ garantijos suteikimo sąlygos
Garantija įsigalioja ir galioja:
Garantija netaikoma:
Garantija neapima:
Garantiniu atveju būtina pateikti šią dokumentaciją:
Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo PVM sąskaitos faktūros išrašymo dienos. Šį garantija galioja tik tiems įrenginiams, kurie yra parduoti ir sumontuoti Lietuvos Respublikos teritorijoje. Jei įrenginys parduodamas arba montuojamas užsienio šalyse, tokiu atveju garantija netaikoma.
Garantinis laikotarpis nepratęsiamas ir neatnaujinamas.
Garantinio įsipareigojimo vykdymo tvarka ir taisyklės
Pardavėjas pateikia Prekes, įpakuotas į tarą, atitinkančią gamintojo šalies standartus. Kartu su Prekėmis perduodama ir visa su Prekėmis susijusi dokumentacija (vartojimo instrukcijos ir pan.).
Pirkėjas, priimdamas Prekes, privalo patikrinti jų atitikimą Sutarčiai, t.y. Prekių kokybę, asortimentą, komplektiškumą. Pardavėjas neatsako už Prekių trūkumus ar neatitikimus Sutarčiai, jeigu jie buvo akivaizdūs ir normaliai atidus Pirkėjas juos galėjo pastebėti Prekių priėmimo momentu. Tuo atveju, jeigu Prekių priėmimo momentu negalima patikrinti Prekių atitikimo Sutarčiai dėl to, kad Prekės yra supakuotos, tai pretenzijos dėl akivaizdaus Prekių neatitikimo Sutarčiai gali būti reiškiamos ne vėliau, kaip per 5 darbo dienas nuo Prekių priėmimo.
Garantinio įsipareigojimo vykdymo tvarka ir taisyklės
Pirkėjas yra pilnai atsakingas už sugedusio ar netinkamai veikiančio įrenginio gedimo nustatymą ir Pardavėjo informavimą. Šalys susitaria, kad nustačius, jog parduodamas produktas turi defektų, atsiradusių dėl gamintojo kaltės, Pardavėjas pateiks Pirkėjui vietoje defektuotos detalės naują detalę, jei reikiamą detalių kiekį Pardavėjas turi savo sandėlyje ar kitais būdais pašalins gedimą. Tuo atveju, jei Pardavėjas neturi reikiamo detalių kiekio savo sandėlyje, jis įsipareigoja šias trūkstamas detales pristatyti per įmanomai trumpiausią protingą terminą. Pardavėjui pateikus naują detalę Pirkėjui, Pirkėjas yra atsakingas už defektuotos detalės išmontavimą, jos pristatymą Pardavėjui bei naujos detalės sumontavimą. Šalys aiškiai susitaria, kad už defektuotos detalės ar įrenginio pristatymą Pardavėjui, naujos detalės pasiėmimą iš Pardavėjo, defektuotos detalės išmontavimą ir naujos detalės sumontavimą bei kitus defektų šalinimo veiksmus (išskyrus naujos detalės kainą) savo lėšomis atlieka Pirkėjas, o Pardavėjas neturi pareigos kompensuoti šias Pirkėjo išlaidas;